Pomysł na biznes: Billboard
Lokalizacja: wieś
Pomysł:
Sieć billboardów w małych miejscowościach.Z naciskiem na wsie niż małe miasteczka.
Powód:
Brak takich tablic reklamowych.Nie ma potrzeby szukania idealnego miejsca. W większości wsi centrum przypada na remizę bądź sklep spożywczy.
Plusy:
Jeśli jest się pierwszym i jedynym, mieszkańcy ( czytaj potencjalni klienci treści billboardu ) lepiej zapamiętają prezentowana treść co przekłada się na skuteczność.Mieszkańcy małych społeczności często "debatują" o aktualności w rejonie. Zapewne informacje o treści reklamy bardzo szybko się rozniosą.
Można też wykorzystać taką tablicę do treści publicznych jaką mają do przekazania urzędy publiczne. Wszelkie kampanie informacyjne KRUS, Agencji rolniczych itp.
Minusy:
Oczywiste- mały zasięg reklamy.
Bonus:
Widziałem ostatnio w małej mieścinie tuż przed wjazdem do niej na stacji benzynowej zaparkowanego tira, który w natrzepie miał rozłożoną olbrzymią reklamę jednej z sieci komórkowej. Długość reklamy równała się długości przyczepy a wysokość trudno określić ale była wyraźnie wyższa od budynku stacji benzynowej ( na oko dwa razy wyższa).Ciekawy pomysł na monstrualną mobilną reklamę.
Fletch
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz